Panel Operatora dla Call Center

Panel Operatora dla Call Center

Na potrzeby naszych klientów przygotowaliśmy wizualny panel operatora dla centrali PBX opartej o system Asterisk, FreePBX, Issabel, Elastix, etc.

Panel pozwala zobaczyć szczegółową aktywność PBX, np. Kto i do kogo dzwoni, czas trwania połączenia, zawieszone połączenia, połączenia w kolejce itp. Pozwala kontrolować telefon i wykonywać transfery, uruchamiać podsłuch i szeptanie podczas połączeń, monitorować aktywność w kolejce i wiele więcej. Wszystko z poziomu przeglądarki internetowej, bez potrzeby instalowania czegokolwiek po stronie klienta. Może wyświetlać dowolną liczbę linii na telefon i status zawieszonego połączenia, dzięki czemu można dokładnie zobaczyć, co się dzieje.

Gdzie może nam się przydać ? 

Recepcja

Opracowany z myślą o recepcjonistce. Wszystkie działania są dostępne w ciągu dwóch kliknięć myszą.

  • Zobacz, kto jest dostępny, czy nie.
  • Wykonaj transfer bezpośrednio na numer docelowy, pocztę głosową lub numery zewnętrzne.
  • Możliwość odbioru dzwoniących telefonów.
  • Zarządzaj i wizualizuj zaparkowane połączenia.
  • Wyszukiwanie w czasie rzeczywistym i filtrowanie rozszerzeń (idealne dla dużych firm z dużą ilością wewnętrznych).

Supervisor w Call Center

Nie tylko widzisz status wewnętrznych, ale także szybki podgląd w kolejki połączeń twojej infolinii.

  • Zobacz agentów zalogowanych do kolejki.
  • Zobacz status agenta (wstrzymany, wylogowany, nieprawidłowy).
  • Zobacz każde połączenie oczekujące w kolejce z jego czasem.
  • Zarządzaj agentami: dodawaj, usuwaj lub wstrzymuj członków kolejki.
  • Filtruj listę wewnętrznych tylko do członków kolejki za pomocą jednego kliknięcia.
  • Podsłuchuj lub szepcz do swoich agentów.
  • Rozpocznij nagrywanie rozmów.

Dla zwykłych użytkowników

Nie musisz być recepcjonistą ani prowadzić centrum obsługi telefonicznej, aby korzystać z funkcji panelu operatorskiego, ponieważ pozwala on kontrolować własne połączenia, nawet zanim je odbierzesz!

  • Powiadomienia o połączeniach (numer i nazwa dzwoniącego, połączenie z kolejki).
  • Integracja z CRM, wyszukiwanie na żywo lub wybieranie dowolnego dowolnego wpisanego numeru.
  • Wsparcie tel: wystarczy wpisać domenę .tel, a otrzymasz numer telefonu lub bezpośrednie połączenie VoIP.
  • Kontrola połączeń: przeniesienie, rozłączenie, odbiór itp.
  • Kontrola konferencji: blokowanie, zapraszanie, wyciszanie, wykrywanie rozmów.
  • Obecność: ustaw i wizualizuj swój status obecności.
  • Czat wewnętrzny: zintegrowane wiadomości błyskawiczne i notatki, nie ma potrzeby instalowania dodatkowego oprogramowania.
  • Voicemail Explorer: pozwala przeglądać i odtwarzać swoją pocztę głosową bezpośrednio z przeglądarki.

Dostęp poprzez WWW

Działa w Twojej przeglądarce. Możesz go otworzyć i zarządzać systemem telefonicznym nawet poza biurem. To sprawia, że ​​oprogramowanie jest idealne dla wirtualnych centrów telefonicznych. Układ można łatwo modyfikować, ponieważ jest to elastyczna aplikacja internetowa. Działa na dowolnej nowoczesnej przeglądarce internetowej.

Główne funkcje panelu korzystne dla użytkownika:

w kolejności od lewej:

  • Dial Przycisk umożliwia zadzwonienie do osoby z listy.
  • Transfer Umożliwia wykonanie transferu do osoby uprzednio wybranej z listy
  • Transfer to voicemail Umożliwia przetransferowanie połączenia na pocztę głosową
  • Pickup Umożliwia przechwycenie połączenia od innej osoby.
  • Listen Podsłuch połączenia
  • Whisper Podsłuch połączenia z możliwością podpowiadania agentowi. Klient osoba dzwoniąca nie słyszy osoby podsłuchującej.
  • Hangup Umożliwia rozłączenia połączenia widniejącego na liście
  • Record Umożliwia uruchomienie nagrywania na żądanie.

Zadzwoń do nas lub umów spotkanie ze specjalistą IT, który przedstawi wszystkie możliwości oprogramowania.

IPTELEKOM Michał Ludwiczak
Al. Tadeusza Kościuszki 80/82 lok. 711,
90-437 Łódź

Projekty VoIP PBX
+48 426 000 000

Formularz kontaktowy Iptelekom