Wirtualna centrala IPTELEKOM to udoskonalona forma tradycyjnej centrali telefonicznej, która pozwala na efektywne zarządzanie komunikacją głosową.
VPBX umożliwia wykorzystanie nowoczesnych technologii oferowanych przez rynek bez konieczności zakupu drogiego sprzętu.
Bezprzewodowe rozwiązanie ułatwia kontakt z twoją firmą poprzez zastosowanie jednego głównego numeru, pod którym dostępni będą pracownicy wszystkich działów twojej firmy.
Użytkownicy wirtualnej centrali VoIP mogą pracować zdalnie w terenie lub w różnych oddziałach firmy, a zastosowanie wspólnego numeru daje im możliwość przełączania rozmów więc są oni zawsze dostępni dla klienta.

Funkcje:
1. Zapowiedzi głosowe – klienci usłyszą odczytane przez automatycznego lektora komunikaty głosowe, które pozwolą
zbudować profesjonalny wizerunek twojej firmy i zapewnią stały kontakt klient z twoją firmą.

2. Możliwość nadania każdemu pracownikowi numeru wewnętrznego – ułatwia bezpośredni kontakt klienta z pracownikiem twojej
firmy wydelegowanym do obsługi danego projektu/zadania.

3. Kolejkowanie połączeń – ułatwia telefoniczną obsługę klienta poprzez przekierowanie połączenia telefonicznego do konsultanta,
który aktualnie jest dostępny lub który danego dnia ma najmniejsze obłożenie rozmów telefonicznych.

4. Darmowe połączenia między oddziałami firmy – pozwalają na ograniczenie kosztów poprzez zastosowanie nowoczesnej technologii
bez konieczności inwestowania w drogi sprzęt.

5. Przekierowanie połączeń – umożliwia sprawne przekazanie połączenia do odpowiedniego działu lub pracownika współpracującego z danym klientem.

6. Poczta głosowa – daje klientowi możliwość pozostawienia wiadomości głosowej i przekazanie jej na właściwy adres e-mail.
Funkcjonalność ta poszerza zakres działania firmy, dając możliwość złożenia zamówienia na poczcie głosowej.

7. Faks – funkcja ta pozwala odbieranie i wysyłanie faksu poprzez e-mail, bez konieczności zakupu dodatkowego urządzenia.

8. Nagrywanie rozmów – pozwala w licznych przypadkach np. zawieranie umów, przyjmowanie zamówień, na odtworzenie nagranego
za zgodą rozmówcy połączenia.

Główne korzyści dla użytkowników wirtualnej centrali VoIP to przede wszystkim zwiększenie dostępności dla potencjalnych i dotychczasowych klientów.
Zastosowanie nowoczesnych technologii pozwala na poprawę komunikacji z rozmówcą, dając możliwość kontaktu 24 godziny na dobę.
Kolejną zaletą VPBX jest możliwość sprawowania kontroli nad kosztami oraz wydajnością pracowników poprzez raportowanie.