CTI Asterisk dla Call Center i Contact Center

CTI Asterisk dla Call Center i Contact Center

Iptelekom wdrożył narzędzie do obsługi Call Center i Contact Center dla większości central PBX.

Moduł Operatora pozwala uruchomić, takie moduły jak podgląd kolejki w czasie rzeczywistym, moduł wewnętrznych w czasie rzeczywistym, automatyczne wybieranie Click2Dial, raporty połączeń, Call Pop Up tzw. wyskakujące okienko z połączeniami, system pozwala na integrację z CRM, moduł kampanii SMS.

Moduł kolejki w czasie rzeczywistym dostarcza informacje o kolejce i agentach kolejki online. Czas rzeczywisty ze statusem połączenia na żywo z opcją wcześniejszej kontroli połączeń, takimi jak połączenie z podsłuchem.

System pozwala na integrację CRM: Aktualnie wdrożone systemy CRM, takie jak Sugarcrm, SuiteCRM, VtigerCRM, Zoho, Pipedrive, Agile CRM, SalesForce CRM, Hubspot CRM, Bitrix CRM i Odoo oraz wiele innych niestandardowych CRM.

Moduł kampanii SMS służy do wysyłania SMS-ów z pożądanej listy kontaktów, ma możliwość generowania szablonu SMS ze szczegółowymi raportami śledzenia SMS.
System PBX jako oprogramowanie do automatycznego wybierania numeru w call center poprawia wydajność komunikacji telefonicznej, zapewniając więcej informacji i więcej opcji dla każdego wykonywanego lub odbieranego połączenia.

 


Nie znalazłeś swojego systemu CRM na powyższej liście ? To nie problem odezwij się do nas przygotujemy konfigurację.

Główne funkcje:


Moduł Call Center / Contact Center integrujemy z istniejącymi centralami PBX, które są bardzo popularne na naszym rynku teleinformatycznym, poniżej główna lista gotowych integracji.

 


Dla użytkowników Call Center pełen dostęp do podglądu kolejek biznesowych, infolinii wersji online.

 

Agenci, Supervisor, użytkownik ma pogląd przede wszystkim do:

  • Ilości wszystkich połączeń,
  • Dostępnej ilości użytkowników,
  • Zalogowanych użytkowników,
  • Ilość „porzuconych” połączeń,
  • Strategia dzwonienia do poszczególnych kolejkach.

 


Podsumowane ilości połączeń w wersji graficznej.

 


Integracja z systemem CRM

 

Chciałbyś poznać wszystkie możliwości systemu ? Skontaktuj się z nami, a my przedstawimy możliwości systemu. 

IPTELEKOM Michał Ludwiczak
Al. Tadeusza Kościuszki 80/82 lok. 711,
90-437 Łódź

Projekty PBX
+48 426 000 000

Formularz kontaktowy Iptelekom