Wirtualna Centrala Telefoniczna IP PBX Iptelekom
Technologia rozwija się bardzo dynamicznie coraz więcej firm, w pogoni za światowymi trendami, decyduje się na zamianę w swoich biurach tradycyjnych centrali telefonicznych na alternatywne, lepsze, bardziej elastyczne wirtualne centrale telefoniczne. VPBX to przede wszystkim szybkie wdrożenie, elastyczność firmy.
Co potrzebujesz do wdrożenia wirtualnej centrali telefonicznej IP PBX ? Twoje biura powinno posiadać jedynie :
- Stały dostęp do internetu wraz z publicznym adresem IP (w celach zachowania wysokich standardów bezpieczeństwa),
- Urządzenie końcowe telefon VoIP stacjonarny, przenośny lub programowy np.
Telefony VoIP Fanvil – 3 letnia gwarancja
Centrala VPBX od Iptelekom pozwala między innymi :
- wygłaszać zaawansowane komunikaty głosowe przygotowane przez profesjonalne głosy lektorskie,
- kolejkować połączenia przychodzące,
- IVR wielopoziomowe menu głosowe,
- prowadzić statystyki połączeń,
- elastyczny routing połączeń w czasie pracy i po godzinach pracy biura,
- przekierowania na telefony komórkowe,
- wysyłka SMS do klientów,
- zaawansowaną i dodatkową funkcjonalnością jako może obsługiwać centrala to system ASR czyli rozpoznawanie mowy w celach automatyzacji procesów,
- widget do strony www Callback,
- system chat zintegrowany z VPBX,
- system CRM zintegrowany z VPBX.
Irytuje Cię sygnał zajętości podczas dzwonienia do firmy ? Zapomnij o nim twoja centrala uruchomiona w chmurze może obsługiwać niezliczoną ilość połączeń przychodzących tak, żeby każdy klient dodzwonił się do Ciebie i skorzystał w twoich usług.
Statystyki systemu pozwalają na podejmowanie szybkich decyzji w zakresie obsługi klienta. Otrzymujesz wiedzę w jakie dni, w jakich godzinach ruch telekomunikacyjny jest większy, system Callback pozwala panować nad połączeniami „nieobsłużonymi” czyli połączenia nieodebrane od potencjalnych klientów, które zostały skutecznie połączone przez naszych pracowników.
Telefon dzwoni w biurze ? Wychodzisz z biura, masz urlop, „szybkie” spotkanie z klientem, włącz przekierowanie, które pozwala na odbieranie połączeń na telefonie komórkowym lub wysłanie połączenia do innego użytkownika, żeby w każdej sytuacji zrealizować potrzeby klienta.
Zastanawiasz się nad zmianą systemu PBX ? Chcesz wdrożyć nowy system PBX ? Nie masz doświadczenia, a chciałbyś poznać wszystkie możliwości ?
Zadzwoń do nas lub umów spotkanie ze specjalistą IT, który przedstawi korzyści systemów.
IPTELEKOM Michał Ludwiczak
Al. Tadeusza Kościuszki 80/82 lok. 711,
90-437 Łódź
Wirtualne Centrale PBX
+48 426 000 000