System Zoho, włączył 3CX do swoich rozszerzeń Top Zoho Desk!
Integracja — 3CX + Zoho staje się jeszcze prostsza za pomocą zaledwie kilku kliknięć.
Zintegruj 3CX z Zoho Desk, aby cieszyć się wyskakującymi okienkami połączeń (pop-up), tworzeniem zgłoszeń nieodebranych połączeń i szczegółowymi dziennikami połączeń bezpośrednio w Zoho Desk w celu efektywnego zarządzania komunikacją.
Połącz 3CX z Zoho już teraz!
3CX to otwarty system telefoniczny PBX, który umożliwia firmom realizację codziennych potrzeb komunikacyjnych i zwiększenie produktywności ich agentów. Ten system telefoniczny zapewnia kompletne rozwiązanie Unified Communications (UC), które można zintegrować z Zoho Desk w celu śledzenia odebranych i nieodebranych połączeń. Wszystko, co musisz zrobić, to skonfigurować agentów i odpowiadające im numery wewnętrzne 3CX w Zoho Desk, tak aby ich odebrane i nieodebrane połączenia były dodawane jako zgłoszenia w Zoho Desk.
Kluczowe funkcje:
Wyskakujące okienka połączeń – 3CX wyświetla rekord kontaktu Zoho Desk, gdy odbierzesz połączenie przychodzące
Śledź nieodebrane połączenia — utwórz nowy bilet dla każdego nieodebranego połączenia
Dzienniki połączeń — rejestruj wszystkie odebrane i nieodebrane połączenia jako czynności związane z połączeniami
Posiadasz system Zoho CRM ? Chcesz zintegrować usługi głosowe ? Interesujesz się usługami VoIP ?
Zapraszamy do kontaktu.
IPTELEKOM sp. z o.o.
ul. Łyżwiarska 54
94-124 Łódź
Projekty IT
+48 426 000 000