Integracja Zoho CRM z centralą telefoniczą VoIP 3cx

System Zoho, włączył 3CX do swoich rozszerzeń Top Zoho Desk! 🔌

Integracja — 3CX + Zoho staje się jeszcze prostsza za pomocą zaledwie kilku kliknięć.

Zintegruj 3CX z Zoho Desk, aby cieszyć się wyskakującymi okienkami połączeń (pop-up), tworzeniem zgłoszeń nieodebranych połączeń i szczegółowymi dziennikami połączeń bezpośrednio w Zoho Desk w celu efektywnego zarządzania komunikacją.

Połącz 3CX z Zoho już teraz! 🤝

3CX to otwarty system telefoniczny PBX, który umożliwia firmom realizację codziennych potrzeb komunikacyjnych i zwiększenie produktywności ich agentów. Ten system telefoniczny zapewnia kompletne rozwiązanie Unified Communications (UC), które można zintegrować z Zoho Desk w celu śledzenia odebranych i nieodebranych połączeń. Wszystko, co musisz zrobić, to skonfigurować agentów i odpowiadające im numery wewnętrzne 3CX w Zoho Desk, tak aby ich odebrane i nieodebrane połączenia były dodawane jako zgłoszenia w Zoho Desk.

Kluczowe funkcje:
Wyskakujące okienka połączeń – 3CX wyświetla rekord kontaktu Zoho Desk, gdy odbierzesz połączenie przychodzące
Śledź nieodebrane połączenia — utwórz nowy bilet dla każdego nieodebranego połączenia
Dzienniki połączeń — rejestruj wszystkie odebrane i nieodebrane połączenia jako czynności związane z połączeniami

Posiadasz system Zoho CRM ? Chcesz zintegrować usługi głosowe ? Interesujesz się usługami VoIP ?

Zapraszamy do kontaktu. 

IPTELEKOM sp. z o.o.
ul. Łyżwiarska 54
94-124 Łódź

Projekty IT
+48 426 000 000

Formularz kontaktowy Iptelekom