Panel Operatora dla Call Center
Na potrzeby naszych klientów przygotowaliśmy wizualny panel operatora dla centrali PBX opartej o system Asterisk, FreePBX, Issabel, Elastix, etc.
Panel pozwala zobaczyć szczegółową aktywność PBX, np. Kto i do kogo dzwoni, czas trwania połączenia, zawieszone połączenia, połączenia w kolejce itp. Pozwala kontrolować telefon i wykonywać transfery, uruchamiać podsłuch i szeptanie podczas połączeń, monitorować aktywność w kolejce i wiele więcej. Wszystko z poziomu przeglądarki internetowej, bez potrzeby instalowania czegokolwiek po stronie klienta. Może wyświetlać dowolną liczbę linii na telefon i status zawieszonego połączenia, dzięki czemu można dokładnie zobaczyć, co się dzieje.
Gdzie może nam się przydać ?
Recepcja
Opracowany z myślą o recepcjonistce. Wszystkie działania są dostępne w ciągu dwóch kliknięć myszą.
- Zobacz, kto jest dostępny, czy nie.
- Wykonaj transfer bezpośrednio na numer docelowy, pocztę głosową lub numery zewnętrzne.
- Możliwość odbioru dzwoniących telefonów.
- Zarządzaj i wizualizuj zaparkowane połączenia.
- Wyszukiwanie w czasie rzeczywistym i filtrowanie rozszerzeń (idealne dla dużych firm z dużą ilością wewnętrznych).
Supervisor w Call Center
Nie tylko widzisz status wewnętrznych, ale także szybki podgląd w kolejki połączeń twojej infolinii.
- Zobacz agentów zalogowanych do kolejki.
- Zobacz status agenta (wstrzymany, wylogowany, nieprawidłowy).
- Zobacz każde połączenie oczekujące w kolejce z jego czasem.
- Zarządzaj agentami: dodawaj, usuwaj lub wstrzymuj członków kolejki.
- Filtruj listę wewnętrznych tylko do członków kolejki za pomocą jednego kliknięcia.
- Podsłuchuj lub szepcz do swoich agentów.
- Rozpocznij nagrywanie rozmów.
Dla zwykłych użytkowników
Nie musisz być recepcjonistą ani prowadzić centrum obsługi telefonicznej, aby korzystać z funkcji panelu operatorskiego, ponieważ pozwala on kontrolować własne połączenia, nawet zanim je odbierzesz!
- Powiadomienia o połączeniach (numer i nazwa dzwoniącego, połączenie z kolejki).
- Integracja z CRM, wyszukiwanie na żywo lub wybieranie dowolnego dowolnego wpisanego numeru.
- Wsparcie tel: wystarczy wpisać domenę .tel, a otrzymasz numer telefonu lub bezpośrednie połączenie VoIP.
- Kontrola połączeń: przeniesienie, rozłączenie, odbiór itp.
- Kontrola konferencji: blokowanie, zapraszanie, wyciszanie, wykrywanie rozmów.
- Obecność: ustaw i wizualizuj swój status obecności.
- Czat wewnętrzny: zintegrowane wiadomości błyskawiczne i notatki, nie ma potrzeby instalowania dodatkowego oprogramowania.
- Voicemail Explorer: pozwala przeglądać i odtwarzać swoją pocztę głosową bezpośrednio z przeglądarki.
Dostęp poprzez WWW
Działa w Twojej przeglądarce. Możesz go otworzyć i zarządzać systemem telefonicznym nawet poza biurem. To sprawia, że oprogramowanie jest idealne dla wirtualnych centrów telefonicznych. Układ można łatwo modyfikować, ponieważ jest to elastyczna aplikacja internetowa. Działa na dowolnej nowoczesnej przeglądarce internetowej.
Główne funkcje panelu korzystne dla użytkownika:
w kolejności od lewej:
- Dial Przycisk umożliwia zadzwonienie do osoby z listy.
- Transfer Umożliwia wykonanie transferu do osoby uprzednio wybranej z listy
- Transfer to voicemail Umożliwia przetransferowanie połączenia na pocztę głosową
- Pickup Umożliwia przechwycenie połączenia od innej osoby.
- Listen Podsłuch połączenia
- Whisper Podsłuch połączenia z możliwością podpowiadania agentowi. Klient osoba dzwoniąca nie słyszy osoby podsłuchującej.
- Hangup Umożliwia rozłączenia połączenia widniejącego na liście
- Record Umożliwia uruchomienie nagrywania na żądanie.
Zadzwoń do nas lub umów spotkanie ze specjalistą IT, który przedstawi wszystkie możliwości oprogramowania.
IPTELEKOM Michał Ludwiczak
Al. Tadeusza Kościuszki 80/82 lok. 711,
90-437 Łódź
Projekty VoIP PBX
+48 426 000 000
Formularz kontaktowy Iptelekom