Zintegrowaliśmy centralę telefoniczną VoIP od Iptelekom z systemem klasy CRM YetiForce.
YetiForce to system CRM typu open-source. Oferuje szeroki zakres funkcji do zarządzania relacjami z klientami, obsługi sprzedaży, marketingu, zarządzania projektami i innymi. Jego możliwość dostosowywania pozwala firmom dostosować go do swoich konkretnych potrzeb. Użytkownicy doceniają go za elastyczność, przyjazny interfejs użytkownika i fakt, że jest open-source, co oznacza, że kod źródłowy jest dostępny do modyfikacji i dostosowywania.
Integracja dwóch narzędzi biznesowych pozwala na osiągnięcie wyższego poziomu obsługi klienta dzięki połączeniu systemów głosowych z systemem CRM.
Moduł integracji pomiędzy YetiCRM – Centrala VoIP jest kompatybilny w wersji CRM ponad v7.0 Dzięki integracji API w czasie rzeczywistym otrzymujemy informacje o połączeniach głosowych.
Główne możliwości, które uzyskamy z integracji centrali telefonicznej VoIP z systemem CRM YetiForce to :
1. Elastyczny system głosowy SIP-Trunk Iptelekom
2. Dedykowana aplikacja na PC
3. Możliwość wykonywania połączeń z poziomu okna systemu CRM YetiForce
4. Synchronizacja historii wszystkich połączeń
5. Status telefonu widoczny w systemie YetiForce
6. Statusy połączeń przedstawiane są w systemie YetiForce CRM
Posiadasz system YetiForce CRM ? Chcesz zintegrować usługi głosowe ? Interesujesz się usługami VoIP ?
Zapraszamy do kontaktu.
IPTELEKOM sp. z o.o.
ul. Łyżwiarska 54
94-124 Łódź
Projekty IT
+48 426 000 000