Centrala telefoniczna FreePBX zintegrowana z systemem Suite CRM
FreePBX to centrala telefoniczna oparta na systemie Asterisk, system został wdrożony ponad milion razy jako system produkcyjny w firmach na całym świecie. Miesięcznie system jest instalowany około 20 000 razy. System tworzy społeczność FreePBX, która wprowadza nowe moduły i nadal wyprzedza komercyjne wysiłki firm w branży informatycznej. Projekt jest otwarty i pozwala użytkownikom, sprzedawcą, partnerom wykorzystać system do budowania solidnych rozwiązań.
Centrala pozwala skorzystać z wielu funkcjonalności np. :
– zapowiedzi głosowe,
– możliwość nadania każdemu pracownikowi numeru wewnętrznego – ułatwia bezpośredni kontakt klienta z pracownikiem twoje,
– kolejkowanie połączeń,
– darmowe połączenia między oddziałami firmy,
– przekierowanie połączeń,
– poczta głosowa,
– faks,
– nagrywanie rozmów.
Iptelekom dzięki wielu wdrożeniom central telefonicznych IP posiada doświadczenie i umiejętności integracji systemu telefonicznego z systemem do obsługi klienta tzw. CRM. Systemy CRM pozwalają na zarządzanie relacjami z klientem. System CRM to przede wszystkim nowe podejście do zarządzania przedsiębiorstwem w kontekście obsługi klienta, zarządzanie pracownikami, zwiększania skuteczności działania firmy i szacowania inwestycji na rozwój przedsiębiorstwa.
System CRM pozwala przedsiębiorstwom na wykorzystanie funkcji m. in:
Zarządzanie kontaktami
Ta funkcja pozwala uporządkować kontakty w grupy i w dowolnym kontekście, który uznasz za stosowny.
Zarządzanie leadami
Dzięki tej funkcji firma może określić najlepszych klientów, wielkość aktualnych ofert, zarządzanie ofertami.
Raporty i dashboard’y
Użytkownicy mogą wyświetlać wizualne statystyki, korzystając z dostosowanych raportów i pulpitów nawigacyjnych.
Konfigurowalny ekran główny i układy
Interfejs użytkownika programu jest wystarczająco elastyczny, aby uwzględnić wizualną perspektywę wszystkich elementów, w tym ekranu głównego. Układy można zmienić.
Analiza sprzedaży
Masz możliwość stworzenia lepszych kampanii sprzedażowych w przyszłości, analizując dane z poprzednich kampanii.
Mobilny CRM z aplikacją mobilną i alertami
Zarządzaj relacjami z klientami na urządzeniu zdalnym za pomocą mobilnych programów CRM. Użytkownik może również otrzymywać cenne powiadomienia o zarządzanym programie CRM z centralnej lokalizacji na urządzeniu mobilnym.
Prognozy sprzedaży – „Lejek sprzedaży”
Duża część zarządzania relacjami z klientami określa miarę sukcesu. Prognozowanie pozwala poznać benchmark, dzięki któremu można ustalić, czy wyniki są rzeczywiście zgodne z twoimi wysiłkami.
Integracja systemów została zaprojektowana w celu umożliwienia połączenia centrali PBX z oprogramowaniem CRM do obsługi klienta w celu przekazania historii połączeń i informacji o dzwoniącym do Twojego CRMu, a w połączeniu z telefonem systemowym pozwala na wykonanie połączeń Click to Call z twojego CRM i wywołania Popupów do twojego CRM dla połączeń przychodzących.
System do zarządzania relacjami z klientem wraz z integracją z systemem centrali telefonicznej pozwala na wykorzystanie dodatkowych funkcji:
Historia połączeń
Integracja pozwala na wysłanie historii połączeń z PBX do systemu CRM. Ponieważ każde połączenie jest zakończone w centrali PBX, a system zapisuje wpisy CDR, kopia historii połączeń zostanie wysłana do CRM i będzie widoczna w module Historia połączeń
Jeśli połączenie połączenie przychodzące jest zgodne z numerem telefonu kontaktu, potencjalnego klienta lub konta, historia połączeń będzie wyświetlana w tych rejestrach.
Nagrywanie połączeń
W centrali PBX zostanie zarejestrowane każde połączenie, w Historii połączeń wyświetli się również link do odsłuchiwania połączenia.
Opcjonalnie wszystkie nagrania połączeń wysyłane do CRM w celu ich przechowywania i możliwość odtwarzania nagrań rozmów z CRM, nawet po usunięciu Nagrania Połączenia z PBX.
Poczta głosowa
Możliwość włączenia wiadomości głosowych wysłanych do CRM z możliwością odsłuchania poczty głosowej w historii połączeń.
Clic to call
Wykorzystując systemy telefon IP zintegrowany z systemami, możesz kliknąć, aby połączyć się z dowolnym numerem telefonu w swoim CRM.
Popup uruchamiany podczas połączeń przychodzących
System pozwala podczas połączenia przychodzącego wyszukać URL w CRM. Na podstawie numeru telefonu jeżeli zostanie znaleziony odpowiednik/kontrahent, Kontakt w bazie , karta klienta zostanie wyświetlona.
Dzięki realizacji wdrożeń u klientów Iptelekom jest w stanie zagwarantować uruchomienie dwóch systemów
– centrali telefonicznej VoIP,
– systemu CRM.