Call Center integracja WhatsApp

Call Center integracja WhatsApp

Jak wzmocnić swoją więź z klientami?

Badanie na Facebooku wykazało, że firmy korzystające z WhatsApp jako kanału komunikacji odnotowały 50% wzrost liczby odpowiedzi udzielonych klientom i skrócenie czasu reakcji o 40%.

Niezawodność i zaufanie są kluczem do budowania silnych relacji z naszymi klientami.

System Call Center to nasze dedykowane narzędzie do zarządzania obsługą klienta WhatsApp, które umożliwia:

– wsparcie omnichannel w czasie rzeczywistym;

– usprawnić komunikcję klienta;

– zwiększyć lojalność klientów.

Interakcje przychodzące i wychodzące
System Call Center pozwala agentom odpowiadać na zapytania klientów otrzymane za pośrednictwem WhatsApp bezpośrednio z platformy Call Center, odbierać i wysyłać dokumenty. Agenci mogą również proaktywnie zarządzać kampaniami komunikacji wychodzącej do klientów, oferując spersonalizowaną pomoc i utrzymując spójny przepływ komunikacji.

Szablony Meta
Jedną z głównych funkcji rozwiązania jest możliwość wysyłania kampanii wychodzących za pomocą szablonów zatwierdzonych przez Meta. Te ujednolicone szablony umożliwiają automatyczne wysyłanie wiadomości na określonych etapach komunikacji klienta, zapewniając spójną i terminową komunikację. Jest to szczególnie przydatne przy obsłudze zgłoszeń serwisowych, dostarczaniu informacji, powiadamianiu o potwierdzeniach zamówień i promocjach.

Optymalizacja pracy za pomocą chatbotów
Szablony Meta można tworzyć i zarządzać nimi bezpośrednio z platformy Call Center, umożliwiając agentom szybkie i skuteczne reagowanie na typowe żądania. Zautomatyzowane chatboty mogą wspierać agentów, poprawiając ogólną efektywność zespołu i zapewniając bardziej efektywną obsługę klienta.

Spersonalizowane wsparcie techniczne i natychmiastowe odpowiedzi
Dzięki Call Center agenci mogą oferować klientom spersonalizowane wsparcie techniczne. Potrafią odpowiadać na pytania w czasie rzeczywistym, rozwiązywać problemy i udzielać natychmiastowej pomocy. Ten poziom bezpośredniego kontaktu pomaga klientom poczuć się wysłuchanymi i wspieranymi, poprawiając ich ogólne doświadczenie z marką.