Wdrożenie telefonii VoIP

Wdrożenie telefonii VoIP

System telefoniczny w chmurze to system telekomunikacyjny hostowany w chmurze. Oznacza to, że dane są przechowywane na bezpiecznym serwerze, do którego można uzyskać dostęp przez Internet. Systemy telefoniczne w chmurze zastępują tradycyjne systemy telefonii stacjonarnej konfigurowane na serwerach dedykowanych i zwykle są obsługiwane przez zewnętrznych dostawców, takich jak IPTELEKOM z usługą IPT CLOUD.

Korzyści z wdrożenia systemu w chmurze:

Oszczędności: w porównaniu do typowych systemów PBX, PBX w chmurze są znacznie tańsze niż tradycyjne centrale stacjonarne. Oznacza to, że Twoja mała firma lub startup może  posiadać usługi niczym duża korporacja bez konieczności inwestycji w drogie serwery.

Oszczędność czasu: Ze względu na łatwość integracji i minimalną konfigurację systemy telefoniczne w chmurze mogą zaoszczędzić znaczną ilość czasu potrzebną na wdrożenie, który zwykle nęka firmy podczas prac nad modernizacją tradycyjnego sprzętu i oprogramowania systemu telefonicznego. Zamiast tego oparty na chmurze system telefoniczny jest wyposażony w intuicyjny panel, który sprawia, że ​​czas szkolenia jest absolutnie minimalny dla pracowników i personelu.

Skalowalność: każdy model biznesowy jest inny, więc systemy telefoniczne w chmurze są skalowalne w zależności od potrzeb Twojej firmy. Gdy Twoja firma rozwija się i staje się coraz bardziej usprawniona, możesz dodać więcej funkcji w celu dalszego usprawnienia jej działalności.

Zaawansowane funkcje: wraz z rozwojem chmury, dzisiejsze systemy telefoniczne w chmurze są wyposażone w szereg zaawansowanych funkcji, które można zintegrować z firmą, aby uzyskać większą funkcjonalność i bardziej wszechstronny biznes. Należą do nich tak zaawansowane funkcje, jak dodawanie wielu nr wewnętrznych, zarządzanie SMS-em, poczta głosowa, przekazywanie połączeń, nagrywanie połączeń, integracja z CRM i wiele innych.

Główne funkcje chmury IPT CLOUD PBX:

  • menu IVR, nagrywanie rozmów, komunikaty, przekierowanie połączeń, follow-me, godziny pracy, Święta,
  • system raportowy połączeń,
  • wysoka dostępność usługi SaaS 99,99%,
  • SIP-Trunk dla 30 jednoczesnych połączeń,
  • Pakiet minut dla połączeń wychodzących,
  • Integracja z systemami CRM.

Główne zalety wdrożeń rozwiązań chmurowych zamiast standardowych rozwiązań dedykowanych:

  • szybkość wdrożenia,
  • niższe koszty uruchomienia (nie ma potrzeby zakupu dedykowanych serwerów),
  • wysoka dostępność usługi,
  • skalowalność.

Chciałbyś poznać wszystkie możliwości systemu ? Skontaktuj się z nami, a my przedstawimy możliwości systemu. 

IPTELEKOM Michał Ludwiczak
Al. Tadeusza Kościuszki 80/82 lok. 711,
90-437 Łódź

Projekty Cloud PBX
+48 426 000 000

Formularz kontaktowy Iptelekom