Wdrożenie Call Center
Zaprojektowany system call center pozwala przede wszystkim przyśpieszyć wydajność i poprawić jakość obsługi klienta. System Call Center jest przeznaczony do obsługi kampanii połączeń przychodzących i wychodzących za pośrednictwem łatwego w obsłudze konsoli agentów i interfejsu zarządzania połączeniami. Umożliwia współpracę w czasie rzeczywistym i poprawia wydajność agentów i przełożonych za pośrednictwem Unified Communications.
Dodatkowo platforma posiada zintegrowany kanał czat, video, sms, fax i Facebook.
Platforma pozwala przede wszystkim otrzymać raporty połączeń :
Platforma Call Center to przede wszystkim zaawansowane funkcje systemowe między innymi:
- Zautomatyzowana obsługa,
- Połączenia Predictive, Preview,
- IVR – Interactive Voice Response,
- Automatyczna dystrybucja połączeń,
- Raporty i statystyki,
- Wsparcie dla kampanii mieszanych,
- Nagrywanie rozmów przez interfejs,
- Wiele języków interfejsu,
- Obsługa listy Do-Not-Call
- „Szeptanie” w celu szkolenia nowych pracowników,
- Ciche monitorowanie,
- Kampanie wychodzące i przychodzące,
- Nadzór w czasie rzeczywistym i historyczne,
- Obsługa połączeń w kolejce,
- Formularze kampanii (Kreator internetowy),
- Konsola agenta,
- Obsługa różnych typów przerw,
- Call Scoring,
- Moduł SMS,
- Moduł nagrywania rozmów,
- Moduł zarządzania faksami wirtualnymi,
- Integracja z istniejącymi aplikacjami,
- Wsparcie dla protokołu ECCP,
- Moduł czatu,
- Zaawansowane raportowanie,
- Integracja z CRM,
- Integracja z bazami danych: Oracle: MSSQL, MySQL, Postgresql.
System Call Center to przede wszystkim zintegrowane narzędzie komunikacyjne, które otrzymuje agent. Kilka modułów komunikacji w jednym miejscu w celu sprawnej, jasnej i przejrzystej komunikacji z klientem.
Zastanawiasz się nad uruchomieniem systemu w Call Center lub aktualny nie spełnia twoich oczekiwań ? Zadzwoń do nas lub napisz, a my rozwiążemy twoje problemy.
IPTELEKOM Michał Ludwiczak
Al. Tadeusza Kościuszki 80/82 lok. 711,
90-437 Łódź
Projekty IT
+48 426 000 000