System VoIP Asterisk dla jednostki publicznej w Mińsku Mazowieckim

wdrozenie_iptelekom

System VoIP Asterisk dla jednostki publicznej w Mińsku Mazowieckim

Iptelekom uruchomił system dla jednostki publicznej w Mińsku Mazowieckim. Klient w swojej nowej siedzibie za pośrednictwem firmy Iptelekom uruchomił centralę IPT-50 wraz z telefonami X3 i X5 marki Fanvil.

Nasz zespół skonfigurował centralę VoIP opartą o oprogramowanie Asterisk. Rozwiązania jakie proponuje Iptelekom pomagają firmą zmniejszyć koszty związane rozmowami telefonicznymi i usprawnić działanie usługi. Centrala oparta o system pozwala na szereg zaawansowanych funkcjonalności:

– IVR,

– kolejkowanie połączeń, parkowanie rozmów,

– poczta głosowa,

– obsługę Fax2Mail,

– bilingi online,

– nagrywanie rozmów,

– przekierowania połączeń na telefony komórkowe,

– profesjonalne zapowiedzi głosowe.

 

Aktualnie infrastruktura klienta oparta jest o centralę IPT-50 i ponad czterdzieści telefonów VoIP marki Fanvil model X3 i X5. Podczas wykonywania połączeń do firmy, użytkownik usłyszy profesjonalną zapowiedź głosową, która sprawnie pokieruje osobę dzwoniącą z kim ma się skontaktować w zależności od swoich potrzeb.

Firma podzielona jest na kilka działów:

– Biuro Obsługi Klienta,

– Dział techniczny,

– Dział IT,

– Sekretariat,

– Zarząd.

Wszystkie połączenia głosowe są kierowane według ustalonego routingu połączeń. Osoby obsługujące połączenia mają możliwość, wstrzymania połączenia, przekierowania do odpowiedniej osoby jak również odtworzenia poprzednich nagranych rozmów.

Centrala IPT-50 została zainstalowana w wersji Rack 1u.

Aktualnie obsługuję 50 połączeń, posiada przestrzeń dyskową w wielkości 2TB w celu przechowywania nagrań, klient ma do dyspozycji wielopoziomowe menu IRV, kolejkowanie połączeń ACD i panel operatorski. Centrala w celach bezpieczeństwa została zabezpieczona odpowiednimi ustawieniami sieciowymi.

Klient może rozwijać swoją telekomunikację poprzez instalację i integrację z systemowymi softphonami IP, dodatkowo centrala zwiększa możliwości i pozwala na wykorzystanie jej zasobów przy otwarciu kolejnego oddziału firmy, który planowany jest w tym roku.

Centrala pozwala również na integrację pozostałych tradycyjnych technologii telekomunikacyjnych jak GSM, ISDN.

 

 

CALL NOW
+
Call me!