Centrala telefoniczna VoIP jest systemem integrującym w sobie najnowsze technologie dostępne na rynku. Dzięki nietuzinkowym rozwiązaniom teleinformatycznym, Państwa firma otrzyma wielofunkcyjny produkt zaspakajający wszystkie potrzeby.
Centrala telefoniczna VoIP gwarantuje:

  • obniżenie kosztów związanych z połączeniami.
  • niewielki koszt instalacji centrali.
  • zastosowanie najnowszych technologii dostępnych na runku.
  • rozbudowanie w prosty i tani sposób infrastruktury teleinformatycznej.
  • zautomatyzowanie systemu.

Pozwala również uniezależnić się od dotychczasowych operatorów telefonicznych.

 

Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii dostępnych na rynku centrala telefoniczna VoIP posiada potężną moc obliczeniową niespotykaną do tej pory w centralach telefonicznych, która umożliwia:

  • bardzo szybką obsługę połączenia.
  • tworzenie zaawansowanych reguł routingu połączeń.
  • obsługę wielu połączeń w jednym momencie.
  • większą stabilność systemu oraz jego skalowalność.
  • możliwość nagrywania połączeń w jednym systemie.

 

Za pomoca centrali telefonicznej VoIP możliwe jest łączenie ze sobą oddziałów firmy w obrębie jednego, centralnego systemu. Uzyskają Państwo możliwość:

  • dzwonienia pomiędzy oddziałami firmy wykorzystując numery wewnętrzne.
  • zarządzania jednym systemem, a nie kilkoma z osobna.

Dodatkowe funkcje centrali telefonicznej VoIP: