Wallboard podgląd z kolejek systemu Asterisk Freepbx
Posiadasz system Asterisk ? FreePBX ? Issabel ? Nie masz informacji odnośnie ruchu głosowego, który jest generowany w Twoim dziale obsługi klienta ? Klienci skarżą się że komunikacja głosowa jest utrudniona ? To narzędzie właśnie dla Ciebie.
Przygotowaliśmy wallboard, który pozwala na wyświetlenie podstawowych informacji z systemu PBX VoIP.
System pozwala wyświetlić informacje z systemu w zakresie wybranej kolejki z parametrami m. in. :
- Suma połączeń danego dnia,
- Procent połączeń porzuconych – Ilu klientów zrezygnował podczas oczekiwanie na odebranie połączenia,
- Ilość gotowych agentów do odbierania połączeń,
- Czas rozmów,
- Log z najdłużej oczekującego klienta,
- Ilość połączeń oczekujących,
- Ilość aktywnych połączeń,
- Czas oczekiwania na połączenie.
W module połączeń oczekujących otrzymujemy informację na temat:
- Pozycji – ilość osób oczekujących w kolejce,
- Numer kolejki,
- Numer telefonu dzwoniącego,
- Długość oczekiwania.
Dodatkowo w sekcji Agentów, zarówno osoby zarządzające Call Center lub biurem obsługi klienta otrzymują informację na temat aktualnie pracujących konsultantów.
- Agent – numer agenta,
- Ilość połączeń przychodzących – odebranych,
- Ilość połączeń wychodzących – wykonanych,
- Ilość połączeń odrzuconych,
- Status – Czy rozmawia, czy jest gotowy do odbioru połączeń, zajętość,
- Z jakim numerem prowadzi rozmowę,
- Z której kolejki odbiera połączenie,
- Czas sesji konsultanta,
- Czas pauzy konsultanta,
- Czas rozmów,
- Log ostatniego połączenia.
Wallboardy to wyświetlenie kluczowych informacji z aktualnej sytuacji na kluczowych kolejkach systemu Asterisk / FreePBX VoIP. Dane odświeżane są w czasie rzeczywistym odświeżane w przeciągu 10 sekund, dzięki temu osoby zarządzające, menedżerowie, pracownicy decyzyjni mogę podejmować kluczowe decyzji w kontekście funkcjonowania działu obsługi klienta. Zwiększać ilość pracowników, decydowanie o ilości i czasie pauz konsultantów, skutecznie obsługiwać ruch głosowy w swoim dziale komunikacji.
Zapraszamy do kontaktu jeżeli interesują Cię podobne narzędzia w celu poprawienia jakości obsługi twojego systemu VoIP.
IPTELEKOM Michał Ludwiczak
Łyżwiarska 54
94-124 Łódź
Projekty PBX
+48 426 000 000