Wallboard podgląd z kolejek systemu Asterisk Freepbx

Wallboard podgląd z kolejek systemu Asterisk Freepbx

Posiadasz system Asterisk ? FreePBX ? Issabel ? Nie masz informacji odnośnie ruchu głosowego, który jest generowany w Twoim dziale obsługi klienta ? Klienci skarżą się że komunikacja głosowa jest utrudniona ? To narzędzie właśnie dla Ciebie.

Przygotowaliśmy wallboard, który pozwala na wyświetlenie podstawowych informacji z systemu PBX VoIP.

 

System pozwala wyświetlić informacje z systemu w zakresie wybranej kolejki z parametrami m. in. :

  • Suma połączeń danego dnia,
  • Procent połączeń porzuconych – Ilu klientów zrezygnował podczas oczekiwanie na odebranie połączenia,
  • Ilość gotowych agentów do odbierania połączeń,
  • Czas rozmów,
  • Log z najdłużej oczekującego klienta,
  • Ilość połączeń oczekujących,
  • Ilość aktywnych połączeń,
  • Czas oczekiwania na połączenie.

W module połączeń oczekujących otrzymujemy informację na temat:

  • Pozycji – ilość osób oczekujących w kolejce,
  • Numer kolejki,
  • Numer telefonu dzwoniącego,
  • Długość oczekiwania.

Dodatkowo w sekcji Agentów, zarówno osoby zarządzające Call Center lub biurem obsługi klienta otrzymują informację na temat aktualnie pracujących konsultantów.

  • Agent – numer agenta,
  • Ilość połączeń przychodzących – odebranych,
  • Ilość połączeń wychodzących – wykonanych,
  • Ilość połączeń odrzuconych,
  • Status – Czy rozmawia, czy jest gotowy do odbioru połączeń, zajętość,
  • Z jakim numerem prowadzi rozmowę,
  • Z której kolejki odbiera połączenie,
  • Czas sesji konsultanta,
  • Czas pauzy konsultanta,
  • Czas rozmów,
  • Log ostatniego połączenia.

 

Wallboardy to wyświetlenie kluczowych informacji z aktualnej sytuacji na kluczowych kolejkach systemu Asterisk / FreePBX VoIP. Dane odświeżane są w czasie rzeczywistym odświeżane w przeciągu 10 sekund, dzięki temu osoby zarządzające, menedżerowie, pracownicy decyzyjni mogę podejmować kluczowe decyzji w kontekście funkcjonowania działu obsługi klienta. Zwiększać ilość pracowników, decydowanie o ilości i czasie pauz konsultantów, skutecznie obsługiwać ruch głosowy w swoim dziale komunikacji.

Zapraszamy do kontaktu jeżeli interesują Cię podobne narzędzia w celu poprawienia jakości obsługi twojego systemu VoIP.

IPTELEKOM Michał Ludwiczak
Łyżwiarska 54
94-124 Łódź

Projekty PBX
+48 426 000 000

Formularz kontaktowy Iptelekom