Zapraszamy na Szkolenia Asterisk 

Działalność w zakresie usług telekomunikacyjnych prowadzimy od 2008 roku. W tym czasie z naszej oferty skorzystało wiele firm, a w tym min oddziały Call Center, korporacje TAXI czy biura podróży. Infrastruktura na której zbudowana jest nasza usługa, gwarantuje ciągłość działania usługi, co potwierdza długoletnia współpraca z wymagającą grupą docelową jaką są firmy i korporacje TAXI. Głównym celem naszej firmy jest tworzenie oraz rozwój profesjonalnych i niezawodnych systemów teleinformatycznych dostosowanych do potrzeb konkretnego Klienta.

Lata doświadczeń w systemach Asterisk pozwoliły na przygotowanie specjalistycznych szkoleń z systemów PBX opartych o system Asterisk. Mamy przyjemność zaprosić wszystkie osoby które:

  • chcą nauczyć się tworzenia własnych central telefonicznych,
  • pragną dowiedzieć się jak wykorzystać nowoczesne technologie w Swojej firmie,
  • chcą poznać zasady działania IP PBX,
  • słyszały o Asterisku, ale nie wiedzą jak się nim posługiwać.

NA NASZYM SZKOLENIU DOWIESZ SIĘ:

  • jak zainstalować Asteriska ze źródeł.
  • jakie protokoły komunikacyjne możesz wykorzystać w Asterisku.
  • do czego służą poszczególne pliki konfiguracyjne i co oznaczają zawarte w nich opcje.
  • jak tworzyć dial plan, reguły które posłużą do obsługi połączeń.
  • jak przygotować zapowiedzi słowne do Asteriska.
  • jak tworzyć IVR, wielopoziomowe interaktywne menu głosowe.
  • jak zaprogramować urządzenia VoIP, takie jak softphony, telefony IP, bramki VoIP.
  • co to są kolejki, agenci i jak je możesz wykorzystać do obsługi np. infolinii.
  • w jaki sposób ograniczyć koszty w firmie za pomocą centrali VoIP.
  • jak można usprawnić przepływ informacji stosując IP PBX.

Jeżeli jesteś zainteresowany naszym szkoleniem zapraszamy do kontaktu przedstawimy Ci szczegółowy rozkład zajęć, koszty szkolenia i najbliższe terminy.

Zapraszamy do skorzystania z pozostałych naszych usług w zakresie systemów Asterisk jak – wdrożenia, helpdesk, SOS Asterisk.

Usługi Asterisk