Infolinia 815 dla firmy medycznej zamiast infolinii 801

infolinia-815

Infolinia 815 dla firmy medycznej zamiast infolinii 801

Infolinia to usługa telekomunikacyjna, pod którą można uzyskać informacje. Klienci dzwonią na ogólnopolski numer, w celu uzyskania informacji. Dzięki wybraniu infolinii 815 klient obniżył znacząco koszty połączeń na infolinię przy równoczesnym zwiększeniu dostępności infolinii 815, na którą można zadzwonić również z zagranicy. W przypadku infolinii 800 już takiej możliwości nie ma. Zazwyczaj firma uruchamia drugi numer dla połączeń z zagranicy.

Infolinia 815 to brak kosztów za połączenia przychodzące dla właściciela infolinii. Koszt połączenia dla klienta jak z numerem stacjonarnym. Jeden numer dla wszystkich rodzajów połączeń: stacjonarnych, komórkowych i z zagranicy. Większe zaufanie klientów dzięki łatwym do zapamiętania numerom.

Iptelekom uruchomił dla klienta z branży medycznej infolinię 815. Klient zrezygnował z płatnej infolinii 801. Aktualnie Szpital medyczny ma trzy oddziały. Połączenie przychodzące trafiają na zapowiedź głosową, gdzie lektora kieruje pacjenta według odpowiednich założeń i rejestracji do konkretnego lekarza. Konsultantki w poszczególnych oddziałach przyjmują połączenia pracując na telefonach Fanvil X5. Dwa oddziały mają krótsze godziny pracy, po godzinie 16:00 klienci otrzymują głosowe powiadomienie o możliwości pozostawienia wiadomości głosowej lub skontaktowania się czynnym oddziałem, który może udzielić niezbędnych informacji. Wirtualna centrala Iptelekom pozwala na zaawansowane zasady kierowania ruchem, według odpowiednich, zmiennych założeń.

 

Infolinia 815 uruchomiona u klienta to przede wszystkim:

– łatwy do zapamiętania numer z puli 815,

–  numer dostępny z zagranicy,

– ogólnopolski numer telefonu,

– obniżenie kosztów telekomunikacyjnych,

– wdrożone zaawansowane mechanizmy obsługi klienta,

– profesjonalne zapowiedzi głosowe,

– wirtualna centrala telefoniczna.