Panel Operatorski

Panel operatorski jest praktycznym rozwiązaniem zastępującym konsole sekretarskie, które zajmują bardzo dużo miejsca. Dodatkowo panel operatorski rozszerza ich funkcjonalność np. o monitorowanie czasu trwania połączenia. Kolejną zaletą panelu operatorskiego, jest brak potrzeby kupna wielu konsol. Dzięki dostępowi do panelu za pomocą strony www, do konsoli może mieć dostęp każdy z pracowników, z dowolnego stanowiska.

Prezentowane informacje:

  • graficzne przedstawienie aktualnego stanu centrali oraz numerów wewnętrznych,
  • czy numer wewnętrzny jest zalogowany czy nie
  • czy użytkownik w danym momencie rozmawia
  • czy jest to rozmowa wychodząca czy przychodząca
  • jak długo trwa rozmowa
  • z jakim numerem prowadzona jest rozmowa
  • stan linii miejskich
  • stan kolejek, grup ACD
  • informacje o zaparkowanych połączeniach
  • możliwość zestawiania połączenia za pomocą myszki
  • możliwość rozłączania połączeń za pomocą myszki
  • możliwość transferu połączenia za pomocą myszki
  • dostęp do panelu zabezpieczony hasłem
CALL NOW
+
Call me!