Centrala telefoniczna FreePBX zintegrowana z systemem Suite CRM

Centrala telefoniczna FreePBX zintegrowana z systemem Suite CRM

FreePBX to centrala telefoniczna oparta na systemie Asterisk, system został wdrożony ponad milion razy jako system produkcyjny w firmach na całym świecie. Miesięcznie system jest instalowany około 20 000 razy. System tworzy społeczność FreePBX, która wprowadza  nowe moduły i nadal wyprzedza komercyjne wysiłki firm w branży informatycznej. Projekt jest otwarty i pozwala użytkownikom, sprzedawcą, partnerom wykorzystać system do budowania solidnych rozwiązań.

 

Centrala pozwala skorzystać z wielu funkcjonalności np. :

– zapowiedzi głosowe,

– możliwość nadania każdemu pracownikowi numeru wewnętrznego – ułatwia bezpośredni kontakt klienta z pracownikiem twoje,

– kolejkowanie połączeń,

– darmowe połączenia między oddziałami firmy,

– przekierowanie połączeń,

– poczta głosowa,

– faks,

– nagrywanie rozmów.

Iptelekom dzięki wielu wdrożeniom central telefonicznych IP posiada doświadczenie i umiejętności integracji systemu telefonicznego z systemem do obsługi klienta tzw. CRM. Systemy CRM pozwalają na zarządzanie relacjami z klientem. System CRM to przede wszystkim nowe podejście do zarządzania przedsiębiorstwem w kontekście obsługi klienta, zarządzanie pracownikami, zwiększania skuteczności działania firmy i szacowania inwestycji na rozwój przedsiębiorstwa.

System CRM pozwala przedsiębiorstwom na wykorzystanie funkcji m. in:

Zarządzanie kontaktami

Ta funkcja pozwala uporządkować kontakty w grupy i w dowolnym kontekście, który uznasz za stosowny.

Zarządzanie leadami

Dzięki tej funkcji firma może określić najlepszych klientów, wielkość aktualnych ofert, zarządzanie ofertami.

Raporty i dashboard’y

Użytkownicy mogą wyświetlać wizualne statystyki, korzystając z dostosowanych raportów i pulpitów nawigacyjnych.

Konfigurowalny ekran główny i układy

Interfejs użytkownika programu jest wystarczająco elastyczny, aby uwzględnić wizualną perspektywę wszystkich elementów, w tym ekranu głównego. Układy można zmienić.

Analiza sprzedaży

Masz możliwość stworzenia lepszych kampanii sprzedażowych w przyszłości, analizując dane z poprzednich kampanii.

Mobilny CRM z aplikacją mobilną i alertami

Zarządzaj relacjami z klientami na urządzeniu zdalnym za pomocą mobilnych programów CRM. Użytkownik może również otrzymywać cenne powiadomienia o zarządzanym programie CRM z centralnej lokalizacji na urządzeniu mobilnym.

Prognozy sprzedaży – „Lejek sprzedaży”

Duża część zarządzania relacjami z klientami określa miarę sukcesu. Prognozowanie pozwala poznać benchmark, dzięki któremu można ustalić, czy wyniki są rzeczywiście zgodne z twoimi wysiłkami.

Integracja systemów została zaprojektowana w celu umożliwienia połączenia centrali PBX z oprogramowaniem CRM do obsługi klienta w celu przekazania historii połączeń i informacji o dzwoniącym do Twojego CRMu, a w połączeniu z telefonem systemowym pozwala  na wykonanie połączeń Click to Call z twojego CRM i wywołania Popupów do twojego CRM dla połączeń przychodzących.

System do zarządzania relacjami z klientem wraz z integracją z systemem centrali telefonicznej pozwala na wykorzystanie dodatkowych funkcji:

freepbx-integracja

Historia połączeń 

Integracja pozwala na wysłanie historii połączeń z PBX do systemu CRM. Ponieważ każde połączenie jest zakończone w centrali PBX, a system zapisuje wpisy CDR, kopia historii połączeń zostanie wysłana do CRM i będzie widoczna w module Historia połączeń

Jeśli połączenie połączenie przychodzące jest zgodne z numerem telefonu kontaktu, potencjalnego klienta lub konta, historia połączeń będzie wyświetlana w tych rejestrach.

call-history

Nagrywanie połączeń 

W centrali PBX zostanie zarejestrowane każde połączenie, w Historii połączeń wyświetli się również link do odsłuchiwania połączenia.

Opcjonalnie wszystkie nagrania połączeń wysyłane do CRM w celu ich przechowywania i możliwość odtwarzania nagrań rozmów z CRM, nawet po usunięciu Nagrania Połączenia z PBX.

call-recording

Poczta głosowa 

Możliwość włączenia wiadomości głosowych wysłanych do CRM z możliwością odsłuchania poczty głosowej w historii połączeń.

voicemail

Clic to call

Wykorzystując systemy telefon IP zintegrowany z systemami, możesz kliknąć, aby połączyć się z dowolnym numerem telefonu w swoim CRM.

click-to-call

Popup uruchamiany podczas połączeń przychodzących

System pozwala podczas połączenia przychodzącego wyszukać URL w CRM. Na podstawie numeru telefonu jeżeli zostanie znaleziony odpowiednik/kontrahent, Kontakt w bazie , karta klienta zostanie wyświetlona.

Dzięki realizacji wdrożeń u klientów Iptelekom jest w stanie zagwarantować uruchomienie dwóch systemów

– centrali telefonicznej VoIP,

– systemu CRM.