Centrala telefoniczna FreePBX zintegrowana z systemem Suite CRM

Centrala telefoniczna FreePBX zintegrowana z systemem Suite CRM

FreePBX to centrala telefoniczna oparta na systemie Asterisk, dzięki swojej niezawodności i bardzo zaawansowanym funkcjonalnością wdrażają ją duże korporacje jak i MŚP.

Centrala pozwala skorzystać z wielu funkcjonalności np. :

– bezpłatne połączenia wewnątrz sieci,
– zapowiedzi głosowe IVR,
– naliczanie sekundowe,
– identyfikacja numerem firmowym,
– wirtualny fax,
– nagrywanie rozmów,
– przekierowania na telefony komórkowe,
– różne godziny pracy i statusy użytkowników.

Iptelekom dzięki wielu wdrożeniom central telefonicznych IP posiada doświadczenie i umiejętności integracji systemu telefonicznego z systemem do obsługi klienta tzw. CRM. Rozwinięcie skrótu CRM w języku polskim oznacza Zarządzanie Relacjami z Klientami. Jest to stosowana na szeroką skalę strategia zarządzania, zarówno wyżej wspomnianymi relacjami z klientami, jak i tzw. okazjami sprzedażowymi. System zarządzania relacjami z klientami to funkcjonalny system informatyczny, który jest niezbędny do optymalnego i sprawnego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. Usprawnia proces sprzedaży, bieżącą współpracę z klientem, pomaga budować długotrwałe relacje z klientami i całościową obsługę klientów. Dzięki niemu nie tylko oszczędzamy, ale także zarabiamy poprzez wzrost sprzedaży.

System do zarządzania relacjami z klientem pozwala na wykorzystanie funkcji :

– zarządzanie sprzedażą (centralna baza kluczowych informacji i klientach i kontahentach; ewidencja namiarów (leadów), czyli potencjalnych kontrahentów począwszy od pierwszego kontaktu, aż do konwersji w klienta;),
– funkcje marketingu (kreator kampanii newsletter, poczta e-mail),
– funkcje Workflow (automatyzowanie procesów),
– faktury (system pozwala generować dokumenty sprzedażowe),
– funkcje oferty (generowanie ofert i śledzenie statusów zmian),
– wydarzenia (kalendarz, przypomnienia).

Dzięki realizacji wdrożenia w Iptelekom jesteśmy w stanie zagwarantować uruchomienie dwóch systemów

– centrali telefonicznej VoIP,

– systemu CRM.

Natomiast głównym punktem dającym klientowi przewagę konkurencyjną to integracja tych narzędzi czyli wykorzystanie głównych funkcji użytkowych:

– Click to Call
Możliwość realizacji połączenia telefonicznego jednym kliknięciem prosto z systemu CRM.

Identyfikacja połączenia przychodzącego
Każde połączenie przychodzące uruchomi proces przeszukania bazy danych i identyfikacji dzwoniącego klienta. Karta klienta zostanie natychmiast wyświetlona użytkownikowi. Co ważne, trwa to na tyle szybko, aby użytkownik przed odebraniem połączenia widział w swoim CRM kto do niego dzwoni.

Historia połączeń
Każde połączenie przychodzące i wychodzące zostanie automatycznie zarejestrowane w historii kontaktu z klientem. Dane te pozwolą na jeszcze lepszą obsługę klienta z wykorzystaniem systemu CRM przy jednoczesnej oszczędności czasu użytkownika na rejestrowanie połączeń.

 

 

 

CALL NOW
+
Call me!